Główna nagroda dla projektu rebrandingu marki Hadart
Projekt rebrandingu marki Hadart zdobył główną nagrodę w konkursie Polish Graphic Design w kategorii rebranding! Wciąż rozwijamy się dla Was. I jak wszystko, robimy to z największym zaangażowaniem i we współpracy z najlepszymi.
Od 30 lat tworzymy architekturę krajobrazu: trwałe zielone rozwiązania dla dobra planety i przyjazne klimatowi zielone przestrzenie. Ale od jakiegoś czasu czujemy, że możemy i powinniśmy zrobić znacznie więcej.
Zaczęliśmy w naszej pracy kłaść większy nacisk na działania poprawiające klimat i zmniejszające szkody cywilizacyjne. Na edukację, badania i współpracę z naukowcami.
Działamy na rzecz zielonej transformacji miast w przyjazne człowiekowi środowiska. Postulujemy zamianę parkingów na zielone obszary lub miejsca, w których będzie się rozwijać miejskie rolnictwo. Robimy więcej, ponieważ czujemy osobistą odpowiedzialność za to, co zostawimy następnym pokoleniom.
Wierzymy, że natura jest przyszłością świata. A powrót do natury to przyszłość jasna, słoneczna, ciepła, energetyczna, przyjazna, futurystyczna, nowoczesna i mocna. Dokładnie taka jak nasza nowa identyfikacja i nowe logo. Zobaczcie naszą nową stronę hadart.pl. Poznajcie nas w pełni. Poznajcie nas na nowo. Poznajcie nas na pomarańczowo. Orange is the new Return to nature!
Zapraszamy na skrót myśli z długiej koncepcyjnej drogi, jaką do nowego wizerunku Hadartu pokonaliśmy z nawigacją Roberta Mendla i Jacka Walesiaka z UVMW Art & Design Experts, którzy wsparli nas swoją wiedzą, doświadczeniem i wyczuciem. Gratulujemy i dziękujemy!
-
Mobilny ogród wertykalny: Jakie są jego zalety?
-
Ogród wertykalny na tarasie: jak go zaaranżować?
-
Gdzie znajdują zastosowanie wertykalne ogrody?